2017-01-10 01:15:00

Nuntii Latini


Die decimo mensis ianuarii anno bismillesimo decimo septimo

Evangelium cum mansuetudine, non cum arrogantia nuntiandum est!
Evangelium baptismi Domini facit nos donum pulchritudinis, quod populus baptizatorum sumus, iterum invenire. Hoc Summus Pontifex Franciscus precatione Angelica die Solis prolata dixit. Ioannem Baptistam conscium sibi fuisse, quantum Iesus utpote Filium Dei supra homines esset, et qua de causa eum baptizare recusasse: „Ego a te baptizari debeo, et tu venis ad me? ei dixit. „At Iesus venit, ut distantiam hominem inter et Deum superaret: Si totus est Deus, totus est et homo seiuncta coniungens. Proinde Ioannem rogat, ut baptizetur.“ …  Hanc Franciscus dixit esse viam, qua Deus voluntatem Suam adimpleret, propositum scilicet, quod oboedientia et solida cum hominibus caducis et peccatis obnoxiis coniunctione in rem deduceretur, viam mansuetudinis et plenae Dei cum filiis Suis necessitudinis. Prophetam illum Isaiam praedixisse missionem Dei Filii missionem mansuetam esse, vi solum veritatis amictam. „Hic est missionalis discipulorum Christi habitus: Evangelium sine arrogantia et vi, sed cum mansuetudine et perseverantia annuntiare.

 „Res tantae prudentiae“
Quaestio de eis, qui divortio digressi novum inierunt matrimonium, ad sacramenta poenitentiae et eucharistiae admittendis res est viae, „veri nempe processus discernendi“. Laurentius Cardinalis Baldisseri, secretarius generalis Synodi Episcoporum, qui conventum de matrimonio et familia anno bismillesimo decimo quarto et decimo quinto celebratum praeparaverat, suam sententiam de „hac re tantae prudentiae“ exposuit, ut in actis diurnis Vaticanis „Osservatore Romano“ scriptum est. Normae Ecclesiae non accommodari aut condicionibus mutari Cardinalis dixit, sed singulas condiciones considerandas esse. 

Übersetzung:

10. Januar 2017

Evangelium mit Sanftmut, nicht mit Arroganz verkünden!
Das Fest der Taufe des Herrn lässt uns das Geschenk und die Schönheit dessen wiederentdecken, ein Volk von Getauften zu sein. Das sagte Papst Franziskus beim Engel des Herrn an diesem Sonntag auf dem Petersplatz. Johannes der Täufer sei sich der Tatsache bewusst gewesen, wie weit Jesus als Sohn Gottes über den Menschen stehe und habe ihm aus diesem Grund die Taufe verweigern wollen: ,Ich bedarf dessen, dass ich von dir getauft werde´, sagt er zu ihm. „Aber Jesus ist eben deshalb gekommen, um die Distanz zwischen dem Menschen und Gott zu überwinden: Wenn Er alles ist auf Seiten Gottes, dann ist er auch alles auf Seiten des Menschen, und vereint das, was getrennt war. Deshalb bittet er Johannes um die Taufe.“… Dies sei der Weg, auf dem sich der Plan Gottes erfülle, fuhr Franziskus fort, der Plan, der über den Weg des Gehorsams und der Solidarität mit dem fragilen und sündigen Menschen führe, den Weg der Sanftmut und der vollen Nähe Gottes zu seinen Kindern. Der Prophet Jesaja habe es vorhergesagt, dass die Mission des Gottessohnes eine Mission der leisen Töne sei, bewaffnet nur mit der Kraft der Wahrheit. „Das ist der missionarische Stil der Jünger Christi: das Evangelium mit Sanftmut und Festigkeit zu verkünden, ohne Arroganz oder Zwang.

Eine „delikate Frage“
Die Frage nach der Zulassung von wiederverheirateten Geschiedenen zu den Sakramenten von Beichte und Eucharistie ist eine Frage des Weges, eines „wirklichen Prozesses der Unterscheidung“: Kardinal Lorenzo Baldisseri, Generalsekretär der Bischofssynode und damit Organisator der Versammlungen zum Thema Ehe und Familie 2014 und 2015 legte in einem Vortrag seine Sicht auf die „delikate Frage“ dar, wie die Vatikanzeitung Osservatore Romano berichtet. Die Normen der Kirche würde nicht angepasst oder den Umständen nach verändert, so der Kardinal, aber die „einzelnen Situationen müssen in ihrer jeweiligen Eigenheit in die Unterscheidung einbezogen werden.“ (rv/or  4.1.2017)








All the contents on this site are copyrighted ©.