2015-09-18 08:24:00

Paavi lähetti videoviestin kuubalaisille.


Paavi lähetti videoviestin kuubalaisille pari päivää ennen vierailuaan maassa.

”Siksi haluan lähettää teille veljellisen tervehdyksen, ennen kuin kohtaan teidät henkilökohtaisesti. Tulen luoksenne jakamaan uskon ja toivon, jotta vahvistaisimme toisiamme Kristuksessa. Minulle tekee erittäin hyvää, kun ajattelen uskoanne Herraan, rohkeuttanne, millä kohtaatte jokapäiväiset vaikeudet ja rakkautta, millä autatte ja tuette  toisianne elämässä. Tämä on minulle suureksi avuksi. Haluan kiittää tästä kallisarvoisesta todistuksesta.

Omasta puolestani haluaisin lähettää hyvin yksinkertaisen viestin, mutta arvelen, että se on tärkeä ja välttämätön. Jeesus rakastaa teitä suunnattomasti, Jeesus todella rakastaa teitä. Hän ajattelee teitä aina. Hän tuntee jokaisen tarpeet paremmin kuin kukaan muu ja sen, mikä on jokaisen suurin toivomus. Hän ei hylkää meitä koskaan, ei edes silloin, kun emme käyttäydy hänen toivomallaan tavalla. Hän pysyy aina rinnallamme valmiina vastaanottamaan meidät antaakseen meille lohdutusta, uutta toivoa, uuden mahdollisuuden, uuden elämän. Hän ei jätä meitä koskaan, vaan pysyy ikuisesti.

Tiedän, että olette valmistautumassa tähän vierailuun rukoilemalla. Meidän on rukoiltava. Tarvitsemme rukousta, yhteyttä Jeesukseen ja Mariaan. Olen erittäin iloinen, että seuraatte Kuubassa veljieni piispojen neuvoa rukoilemalla lapsena opittua rukousta ”Pyhä Sydän, tee sydämestäni samanlainen kuin sinun”.

Haluan tulla keskuuteenne Jumalan laupeuden ja rakkauden lähettiläänä ja jos sallitte, haluan myös rohkaista teitä, jotta myös teistä tulisi Jumalan loputtoman rakkauden lähettiläitä. Koko maailman on tiedettävä, että Jumala antaa aina anteeksi, että Jumala on aina vierellämme, että Jumala rakastaa meitä.

Käyn myös Cobren Neitsyeen pyhäkössä kuin kuka tahansa pyhiinvaeltaja. Kuin lapsi, joka haluaa saapua Äidin kotiin. Uskon hänen huomaan tämän matkan ja kaikki kuubalaiset. Pyydän teitä rukoilemaan puolestani. Jeesus siunatkoon teitä Pyhä Madonna suojelkoon teitä. Kiitos.








All the contents on this site are copyrighted ©.